Ferrari F8 Tributo: μια γιορτή της τελειότητας (photos & vid)

Η Ferrari αποκάλυψε τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του F8 Tributo, ένα νέο σπορ αυτοκίνητο το οποίο αντιπροσωπεύει την υψηλότερη έκφραση του κλασσικού berlinetta δύο θέσεων της εταιρείας.

Το όνομα είναι ένα αφιέρωμα τόσο στην ασυμβίβαστη διάταξη του μοντέλου όσο και στον κινητήρα που τον τροφοδοτεί. Ο 3902 cc V8 κέρδισε το βραβείο "Best Engine" στον διεθνή κινητήρα της χρονιάς στά τρία χρόνια λειτουργίας του το 2016, 2017 και 2018 και, επιπλέον, το 2018, απονεμήθηκε ο τίτλος του καλύτερου κινητήρα των τελευταίων δύο δεκαετιών.

Όπως αποδεικνύουν αυτά τα βραβεία, στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας, ο κινητήρας V8 της Ferrari θεωρείται ως η ίδια η επιτομή της αποδοτικότητας και της οδηγικής απόλαυσης. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα όταν είναι τοποθετημένο στο μέσο του οχήματος σε ένα διθέσιο. Η Ferrari εξευγενίζει τις δυνατότητες αυτής της αρχιτεκτονικής, η οποία δημιουργεί μια βέλτιστη ισορροπία βάρους, για πάνω από τέσσερις δεκαετίες. Το αποτέλεσμα είναι το F8 Tributo, το οποίο είναι ένα από τα ταχύτερα, πιο συναρπαστικά supercars που κατασκευάστηκαν ποτέ.

Το νέο αυτοκίνητο αντικαθιστά το 488 GTB, με βελτιώσεις σε όλο το αυτοκίνητο, παρέχοντας ακόμα καλύτερο έλεγχο στο όριο μαζί με μεγαλύτερη άνεση. Το F8 Tributo είναι ελαφρύτερο και επωφελείται από τη βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης κατά 10% μαζί με την πιο πρόσφατη έκδοση του Side Slip Angle Control.

Σχεδιασμένο από το Ferrari Styling Center, το F8 Tributo είναι ουσιαστικά μια γέφυρα σε μια νέα σχεδιαστική γλώσσα που θα συνεχίσει να δίνει έμφαση στα βασικά χαρακτηριστικά της Ferrari για υψηλή απόδοση και εξαιρετική αεροδυναμική απόδοση.

Το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου χαρακτηρίζεται από τον S-Duct, μια λύση που έκανε το ντεμπούτο του στο 488 Pista, αλλά που έχει επανασχεδιαστεί ώστε να ταιριάζει στις εκτεταμένες τροποποιήσεις που έγιναν σε αυτόν τον τομέα του αυτοκινήτου. Το αποτέλεσμα είναι ότι μόνο ο S-Duct συμβάλλει με εντυπωσιακό 15% στη συνολική αύξηση της πτωτικής δύναμης σε σύγκριση με το 488 GTB. Οι νέοι, πιο συμπαγείς και οριζόντιοι προβολείς LED επέτρεψαν στους αεροδυναμικούς της Ferrari να ενσωματώσουν νέες υποδοχές ψύξης φρένων σε συνδυασμό με αυτές που βρίσκονται στο εξωτερικό του προφυλακτήρα, με στόχο τη βελτίωση της ροής του αέρα σε ολόκληρο τον τροχό.

Η καμπίνα διατηρεί το κλασσικό, προσανατολισμένο προς τον οδηγό εμφάνιση του cockpit, το οποίο είναι χαρακτηριστικό των mid-re-berlinettas της Ferrari, αλλά όλα τα στοιχεία του κεντρικού ταμπλό, των πάνελ των θυρών και της σήραγγας έχουν επανασχεδιαστεί πλήρως. Η νέα γενιά HMI (Human Machine Interface), νέο τιμόνι και χειριστήρια, καθώς και μια νέα 7" οθόνη αφής επιβατών, βελτιώνει σημαντικά το εσωτερικό περιβάλλον για οδηγό και επιβάτη.

  • 13/03/2019 08:42:48
  • 4835
  • Καινούργια Αυτοκίνητα
  • Μοίρασμα

Κατηγορίες

Έπεσε η τιμή τους!

GARAGE